
کارگاه اخلاق اداری
برگزاری کارگاه اخلاق اداری در تالار سخن بیمارستان توانبخشی رفیده
روز دو شنبه مورخ 96/02/4 از ساعت10 الی 12کارگاه اخلاق اداری برای پرسنل بیمارستان در تالار سخن بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار گردید.
روز دوشنبه مورخ 96/02/4 از ساعت 12 الی 15 کارگاه اخلاق اداری 3 پزشکان برای پرسنل بیمارستان در تالار سخن بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار شد. ، در این کارگاه آموزشی که به همت خانم عصمتی سوپروایزر آموزشی بیمارستان تشکیل شد ، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عباسی برای پرسنل بیمارستان آموزش هایی در مورد اخلاق اداری در اسلام تشریح کردند. 

1396/02/09 - ٠٩:٥٧ / شماره خبر : ١٠١٠٧ / تعداد نمایش : 258
| نام : | |
| ايميل : | |
| *نظرات : | |
| | |
| متن تصویر را وارد کنید: | |
