صفحه اصلي > اخبار 
 


کارگاه اخلاق اداری

برگزاری کارگاه اخلاق اداری در تالار سخن بیمارستان توانبخشی رفیده

روز دو شنبه مورخ 96/02/4 از ساعت10 الی 12کارگاه اخلاق اداری برای پرسنل بیمارستان در تالار سخن بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار گردید.

روز دوشنبه مورخ 96/02/4 از ساعت 12 الی 15 کارگاه اخلاق اداری 3 پزشکان برای پرسنل بیمارستان در تالار سخن بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار شد.  ، در این کارگاه آموزشی که به همت خانم عصمتی سوپروایزر آموزشی بیمارستان تشکیل شد  ، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عباسی برای پرسنل بیمارستان آموزش هایی در مورد اخلاق اداری در اسلام تشریح کردند.


 

1396/02/09 - ٠٩:٥٧ / شماره خبر : ١٠١٠٧ / تعداد نمایش : 258

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج