صفحه اصلي > اخبار 
 


ه گزارش پایگاه خبری - اطلاع رسانی روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده

برگزاری کارگاه کنترل عفونت در بیمارستان توانبخشی رفیده

کارگاه کنترل عفونتهای بیمارستانی و بهداشت محیط در تالار سخن بیمارستان توانبخشی رفیده با حضور پرسنل درمانی و اداری برگزار گردید.

در روز سه شنبه 96/4/20 از ساعت 8 الی 14 کارگاه کنترل  عفونت های بیمارستانی و بهداشت محیط در تالار سخن بیمارستان توانبخشی رفیده با هماهنگی های سوپر وایزر آموزشی بیمارستان خانم عصمتی برگزار گردید. این کارگاه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی کار خود را آغاز کرد.

در ابتدا آقای دکتر لایقی رئیس بیمارستان رفیده و دانشیار دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی به شرح کنترل عفونتهای بیمارستانی در جراحی پرداختند ، سپس آقای دکتر اخوان معاون درمان بیمارستان و متخصص عفونی در مورد عفونتهای شایع در بیمارستان و مقاومتهای میکروبی به ایراد سخنرانی پرداختند.

سپس به ترتیب سخنرانان آقای دکتر ستوده متخصص بیهوشی و رئیس اتاق عمل بیمارستان رفیده در مورد ساختار اصولی اتاق عمل در کنترل عفونت های بیمارستانی ، خانم عصمتی سوپر وایزر آموزشی بیمارستان در مورد انواع ایزولاسیون در کنترل عفونت های بیمارستانی ، خانم مرادزاده سوپر وایزر کنترل عفونت در مورد احتیاطات استاندارد ، آقای بیضایی سوپروایزر بالینی در مورد اقدامات اساسی در هنگام طغیان یک عفونت در بیمارستان ، آقای جوابلو مسئول بهداشت محیط بیمارستان و شرکت بهبان شیمی در مورد آشنایی با مواد گندزا و در انتها خانم شیخی مسئول CSSD بیمارستان در مورد انواع استریلیزاسیون به ایراد سخنرانی پرداختند. تهیه خبر : شفیعی /


 

1396/04/21 - ١٢:٢٥ / شماره خبر : ١٠٤٣٦ / تعداد نمایش : 320

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج