
به گزارش پایگاه خبری - اطلاع رسانی روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده :
کارگاه کاردکس نویسی ، گزارش نویسی توانبخشی و نحوه تکمیل برگه فلوشیپ زخم
در روزچهارشنبه مورخ 1/6/96 کارگاه کاردکس نویسی ، گزارش نویسی توانبخشی و نحوه تکمیل برگه فلوشیپ زخم در تالار سخن بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار گردید.
در روزچهارشنبه مورخ 1/6/96 از ساعت 8 الی 12 کارگاه کاردکس نویسی ، گزارش نویسی توانبخشی و نحوه تکمیل برگه فلوشیپ زخم در تالار سخن بیمارستان توانبخشی رفیده ب همت سوپروایزر آموزشی بیمارستان خانم عصمتی برگزار گردید. خانم ها سپه وند ، حسینی و نیسه به آموزش هایی در این خصوص برای گروه هدف پرستاران پرداختند . تهیه خبر : شفیعی / 


1396/06/06 - ٠٧:٥٨ / شماره خبر : ١٠٥٥٦ / تعداد نمایش : 437
| نام : | |
| ايميل : | |
| *نظرات : | |
| | |
| متن تصویر را وارد کنید: | |
