صفحه اصلي > اخبار 
 


به گزارش پایگاه خبری اطلاع رسانی روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده

برگزاری کارگاه زخم فشاری در بیمارستان توانبخشی رفیده

کارگاه زخم فشاری و زخمهای دیابتیک در روز سه شنبه مورخ 96/07/18 در تالاز سخن بیمارستان توانبخشی رفیده با همکاری شرکت IBI برگزار گردید .

کارگاه زخم فشاری و زخمهای دیابتیک در روز سه شنبه مورخ 96/07/18 در تالاز سخن بیمارستان توانبخشی رفیده با همکاری شرکت IBI برگزار گردید . در این کارگاه که با هماهنگی سوپر وایزر آموزشی بیمارستان پروین عصمتی برگزار گردید ، با پخش تلاوتی چند از آیات قرآن کریم و پخش سرود ملی و خیر مقدم معاون آموزشی بیمارستان دکتر هاشم شمشادی فوق تخصص جراحی ترمیم گفتار و استاد دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی افتتاح گردید .

در این کارگاه که دکتر فریدون لایقی رئیس بیمارستان ، فوق تخصص جراحی ترمیمی دست و دانشیار دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی نیز حضور داشتند ، اساتید مختلف در مورد موضوع کارگاه به ایراد سخن پرداختند .

اولین سخنران کارگاه اقای دکتر عظیمی (دکتری سلول شناسی و مسئول آموزش شرکت IBI) بودند که در فواصل مختلف درباره موضوعاتی همچون : فیزیولوژی و ساختار طبیعی پوست ، درجه بندی زخم های فشاری و آشنایی با زخم های دیابتیک و پانسمان های نوین زخم و نحوه استفاده از آنها پرداختند.

همچنین دکتر هاشم شمشادی معاون آموزشی بیمارستان در مورد جراحی فلپ در زخمهای فشاری ، دکتر حسین اخوان معاون درمان بیمارستان توانبخشی رفیده و متخصص عفونی در مورد عفونتهای شایع در زخم بستر و پای دیابتیک و در انتها فاطمه نیسه کارشناس ارشد پرستاری و دانشجوی دکتری پرستاری به ایراد سخن پرداختند.

در انتها پانل پرسش و پاسخ و شناخت و بررسی پانسمان های نوین برای بیماران توانبخشی و پس آزمون توسط سوپر وایزر آموزشی بیمارستان پروین عصمتی و گروه مدرسین برگزار گردید. تهیه خبر : شفیعی/


 


 

 

1396/07/19 - ١٠:١٤ / شماره خبر : ١٠٧٤٢ / تعداد نمایش : 1008

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج