صفحه اصلي > اخبار 
 


به گزارش پایگاه خبری اطلاع رسانی روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده

برگزاری کارگاه اخلاق اداری در بیمارستان توانبخشی رفیده

کارگاه اخلاق اداری در روز دو شنبه مورخ96/8/1 در تالاز سخن بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار گردید .

کارگاه اخلاق اداری در روز دو شنبه مورخ96/8/1در تالاز سخن بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار گردید .  این کارگاه با هماهنگی سوپر وایزر آموزشی بیمارستان پروین عصمتی توسط حاج آقا خاکی برای کلیه پرسنل بیمارستان برگزار گردید.

تهیه خبر : شفیعی /


 

 

1396/08/03 - ١١:٥٠ / شماره خبر : ١٠٧٩٧ / تعداد نمایش : 325

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج