
به گزارش پایگاه خبری اطلاع رسانی روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده
برگزاری کارگاه اخلاق اداری در بیمارستان توانبخشی رفیده
کارگاه اخلاق اداری در روز دو شنبه مورخ96/8/1 در تالاز سخن بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار گردید .
کارگاه اخلاق اداری در روز دو شنبه مورخ96/8/1در تالاز سخن بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار گردید . این کارگاه با هماهنگی سوپر وایزر آموزشی بیمارستان پروین عصمتی توسط حاج آقا خاکی برای کلیه پرسنل بیمارستان برگزار گردید. تهیه خبر : شفیعی / 

1396/08/03 - ١١:٥٠ / شماره خبر : ١٠٧٩٧ / تعداد نمایش : 325
| نام : | |
| ايميل : | |
| *نظرات : | |
| | |
| متن تصویر را وارد کنید: | |
