صفحه اصلي > اخبار 
 


به گزارش پایگاه خبری اطلاع رسانی روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده :

کارگاه ارگونومی

کارگاه ارگونومی در تالار سخن بیمارستان توانبخشی رفیده بر گزار شد .

در روز سه شنبه مورخ 96/9/7 از ساعت 10 الی 11 صبح کارگاه ارگونومی در تالار سخن بیمارستان توانبخشی رفیده توسط دکتر طباطبائی عضو هیأت علمی و مدیر گروه ارگونومی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخش و با هماهنگی پروین عصمتی سوپروایزر آموزشی بیمارستان توانبخشی رفیده برگزارشد.


 

1396/09/12 - ١٣:٣٣ / شماره خبر : ١١٠٢٢ / تعداد نمایش : 855

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج