
به گزارش پایگاه خبری اطلاع رسانی روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده :
کارگاه ارگونومی
کارگاه ارگونومی در تالار سخن بیمارستان توانبخشی رفیده بر گزار شد .
در روز سه شنبه مورخ 96/9/7 از ساعت 10 الی 11 صبح کارگاه ارگونومی در تالار سخن بیمارستان توانبخشی رفیده توسط دکتر طباطبائی عضو هیأت علمی و مدیر گروه ارگونومی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخش و با هماهنگی پروین عصمتی سوپروایزر آموزشی بیمارستان توانبخشی رفیده برگزارشد. 


1396/09/12 - ١٣:٣٣ / شماره خبر : ١١٠٢٢ / تعداد نمایش : 855
| نام : | |
| ايميل : | |
| *نظرات : | |
| | |
| متن تصویر را وارد کنید: | |
