صفحه اصلي > اخبار 
 


به گزارش پایگاه خبری اطلاع رسانی روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده :

آزمون توجیهی بدو ورود برای دو گروه هدف برگزار گردید.

آزمون توجیهی بدو ورود برای دو گروه هدف در تالار سخن بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار گردید.

در روز یکشنبه 96/11/30 آزمون بدو ورود پرسنل بیمارستان توسط پروین عصمتی سوپروایزر آموزشی و با هماهنگی وی در تالار سخن بیمارستان توانبخشی رفیده برای دو گروه هدف فیزیوتراپ و کادر اداری از ساعت 13 الی 14 در تالار سخن بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار شد سوالات این امتحان در مورد وضعیت ساختار کنترل عفونت ، اطفاء حریق ، قوانین اداری و استخدامی ، رسالت و چشم انداز بیمارستان توانبخشی رفیده و حقوق گیرندگان خدمت می باشد که کلیه پرسنلی که در بیمارستان رفیده مشغول به کار می شوند باید با کسب نمره حدنصاب این امتحان را پشت سر بگذرانند.


تهیه خبر : شفیعی/

 

 

 

1396/12/09 - ١١:٤٥ / شماره خبر : ١١٤٨١ / تعداد نمایش : 457

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج