صفحه اصلي > اخبار 
 


به گزارش پایگاه خبری اطلاع رسانی روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده :

کلاس آموزشی اخلاق اداری (تریبون آزاد)

کلاس آموزشی اخلاق اداری (تریبون آزاد) در تالار سخن بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار گردید.

در روز سه شنبه مورخ 96/12/8کلاس آموزشی اخلاق اداری (تریبون آزاد) با هماهنگی خانم پروین عصمتی سوپروایزر آموزشی بیمارستان توانبخشی رفیده در تالار سخن این بیمارستان  برگزار گردید.

 

 

 

تهیه خبر : شفیعی

/

 

1396/12/09 - ١٢:١٧ / شماره خبر : ١١٤٨٢ / تعداد نمایش : 452

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج