
به گزارش پایگاه خبری اطلاع رسانی روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده :
کلاس آموزشی اخلاق اداری (تریبون آزاد)
کلاس آموزشی اخلاق اداری (تریبون آزاد) در تالار سخن بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار گردید.
در روز سه شنبه مورخ 96/12/8کلاس آموزشی اخلاق اداری (تریبون آزاد) با هماهنگی خانم پروین عصمتی سوپروایزر آموزشی بیمارستان توانبخشی رفیده در تالار سخن این بیمارستان برگزار گردید. تهیه خبر : شفیعی
/
1396/12/09 - ١٢:١٧ / شماره خبر : ١١٤٨٢ / تعداد نمایش : 452
| نام : | |
| ايميل : | |
| *نظرات : | |
| | |
| متن تصویر را وارد کنید: | |
