
به گزارش پایگاه خبری اطلاع رسانی روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده :
آزمون توجیهی بدو ورود برگزار شد.
در روز پنجشنبه مورخ 97/2/13 آزمون توجیهی بدو ورود برای کارکنانی که به تازگی به بیمارستان پیوسته اند، برگزار شد.
در روز پنجشنبه مورخ 97/2/13 آزمون توجیهی بدو ورود برای کارکنانی که به تازگی به بیمارستان پیوسته اند، تسط خانم عصمتی سوپروایزر آموزشی بیمارستان برگزار شد. انتهای خبر تهیه خبر : شفیعی / 

1397/02/18 - ٠٨:٣٦ / شماره خبر : ١١٧٧٥ / تعداد نمایش : 332
| نام : | |
| ايميل : | |
| *نظرات : | |
| | |
| متن تصویر را وارد کنید: | |
