صفحه اصلي > اخبار 
 


به گزارش پایگاه خبری اطلاع رسانی روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده :

آزمون توجیهی بدو ورود برگزار شد.

در روز پنجشنبه مورخ 97/2/13 آزمون توجیهی بدو ورود برای کارکنانی که به تازگی به بیمارستان پیوسته اند، برگزار شد.

در روز پنجشنبه  مورخ 97/2/13 آزمون توجیهی بدو ورود برای کارکنانی که به تازگی به بیمارستان پیوسته اند،  تسط خانم عصمتی سوپروایزر آموزشی بیمارستان برگزار شد. انتهای خبر

تهیه خبر : شفیعی /


 

 

1397/02/18 - ٠٨:٣٦ / شماره خبر : ١١٧٧٥ / تعداد نمایش : 332

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج