
به گزارش پایگاه خبری اطلاع رسانی روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده :
آموزش الکترونیکی ثبت ارزشیابی سالیانه
در روز شنبه مورخ 97/2/22 آموزش الکترونیکی ثبت ارزشیابی سالیانه در بیمارستان رفیده برگزار شد.
در روز شنبه مورخ 97/2/22 آموزش الکترونیکی ثبت ارزشیابی سالیانه توسط خانم حیدری مسئول منابع انسانی بیمارستان در تالار سخن بیمارستان رفیده برگزار شد. انتهای خبر/ تهیه خبر : شفیعی /
1397/02/27 - ١١:٣٠ / شماره خبر : ١١٨٦٠ / تعداد نمایش : 316
| نام : | |
| ايميل : | |
| *نظرات : | |
| | |
| متن تصویر را وارد کنید: | |
