صفحه اصلي > اخبار 
 


به گزارش پایگاه خبری اطلاع رسانی روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده :

کلاس آموزشی

در روز دوشنبه مورخ 97/2/24کلاس آموزشی دعای حضرت سجاد (ع) در کنترل خشم برگزار گردید.

در روز دوشنبه  مورخ 97/2/24 کلاس آموزشی دعای حضرت سجاد (ع) از ساعت 10 الی 12 در تالار سخن بیمارستان توانبخشی رفیده توسط حاج آقا تورانی برگزارگردید. 

 انتهای خبر/ تهیه خبر : شفیعی /


 

 

1397/02/27 - ١١:٣٤ / شماره خبر : ١١٨٦١ / تعداد نمایش : 296

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج