
به گزارش پایگاه خبری اطلاع رسانی روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده :
کلاس آموزشی
در روز دوشنبه مورخ 97/2/24کلاس آموزشی دعای حضرت سجاد (ع) در کنترل خشم برگزار گردید.
در روز دوشنبه مورخ 97/2/24 کلاس آموزشی دعای حضرت سجاد (ع) از ساعت 10 الی 12 در تالار سخن بیمارستان توانبخشی رفیده توسط حاج آقا تورانی برگزارگردید. انتهای خبر/ تهیه خبر : شفیعی / 

1397/02/27 - ١١:٣٤ / شماره خبر : ١١٨٦١ / تعداد نمایش : 296
| نام : | |
| ايميل : | |
| *نظرات : | |
| | |
| متن تصویر را وارد کنید: | |
