صفحه اصلي > اخبار 
 


به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده

بازدید سرزده ارزیابان اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ازبیمارستان توانبخشی رفیده

در روز دوشنبه مورخ 97/4/4ارزیابان اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به صورت سرزنده ازبیمارستان توانبخشی رفیده بازدید کردند .

روز دوشنبه  مورخ 97/4/4از ساعت 10 الی 15:30  ارزیابان اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به صورت سرزنده ازبیمارستان توانبخشی رفیده بازدید کردند و کلیه  بخش های بیمارستان  را مورد ارزیابی قراردادند. ارزیابان اعتبار بخشی خانم ها کتابچی ، برخورداری ، هادیزاده از قسمت های تیم حاکمیتی ، تیم مدیریت اجرایی ، مدیریت خطرحوادث و بلایا ، مدیریت منابع انسانی ،  مدیریت اطلاعات سلامت ، مدیریت غذایی ، فیزیوتراپی ، حقوق گیرنده خدمت  ، مدیریت تأمین و تسهیلات ، مدیریت استریلیزاسیون ، بخش های بستری ، اورژانس ، اتاق عمل ، مدیریت اطلاعات سلامت ، مدیریت پسماند ، مدیریت خدمات رختشویخانه ، یشگیری و کنترل عفونت و  مدیریت آزمایشگاه را با همراهی مدیر بیمارستان آقای سید مهدی محسن زاده ، مریم ده بزرگی جانشین مترون ، فاطمه حبیب زاده مسئول بهبود کیفیت بیمارستان ، سمانه سبزعلیزاده مسئول اعتبار بخشی دفتر پرستاری ارزیابی کردند و سپس بازخورد آن را در جلسه پایانی که در دفتر ریاست بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار گردید بیان نمودند. همچنین دکتر الهام لونی متخصص طب فیزیکی و توانبخشی و قائم مقام مسئول فنی بیمارستان توضیحاتی را به ارزیابان ارائه نمودند.


 

1397/04/06 - ١٢:٣٣ / شماره خبر : ١٢١٣٥ / تعداد نمایش : 435

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج