
به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده
کارگاه ایمنی بیمار
کارگاه ایمنی بیمار در بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار شد .
در روز سه شنبه مورخ 97/4/12 کارگاه ایمنی بیمار توسط آقای دکتر کشاورزمتخصص طب اجتماعی و پیشگیری و ناظر اعتبار بخشی بیمارستان و خانم فاطمه حبیب زاده کارشناس ارشد پرستاری و مسئول بهبود کیفیت بیمارستان درمورد اصول 9 گانه ایمنی بیمار در تالار سخن بیمارستان با شرکت پرسنل بالینی و توانبخشی برگزار شد. 


1397/04/14 - ١١:٢١ / شماره خبر : ١٢٢٠٣ / تعداد نمایش : 396
| نام : | |
| ايميل : | |
| *نظرات : | |
| | |
| متن تصویر را وارد کنید: | |
