صفحه اصلي > اخبار 
 


به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده

کارگاه ایمنی بیمار

کارگاه ایمنی بیمار در بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار شد .

در روز سه شنبه مورخ 97/4/12 کارگاه ایمنی بیمار توسط آقای دکتر کشاورزمتخصص طب اجتماعی و پیشگیری و ناظر اعتبار بخشی بیمارستان و خانم فاطمه حبیب زاده کارشناس ارشد پرستاری و مسئول بهبود کیفیت بیمارستان درمورد اصول 9 گانه ایمنی بیمار در تالار سخن بیمارستان با شرکت پرسنل بالینی و توانبخشی برگزار شد.


 

1397/04/14 - ١١:٢١ / شماره خبر : ١٢٢٠٣ / تعداد نمایش : 396

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج