صفحه اصلي > اخبار 
 


به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده

کارگاه علمی یکروزه مهارتهای حرفه ای در پرستاری

در روز سه شنبه مورخ 97/5/9 کنفرانس علمی یکروزه مهارتهای ارتباطی حرفه ای در پرستاری در بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار شد.

در روز سه شنبه مورخ 97/5/9 کنفرانس علمی یکروزه مهارتهای ارتباطی حرفه ای در پرستاری در بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار شد. کارگاه با پخش تلاوتی از آیات قرآن و سرود ملی آغاز شد . در ایتدا دکتر نرگس ارسلانی رئیس اداره پرستاری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ضمن خیرمقدم اهداف کارگاه را بیان کردند، سپس هاجر صادقی دانشجوی دکترای پرستاری و عضو هیأت علمی دانشگاه اراک و پروین عصمتی دانشجوی کارشناسی ارشد پرستاری مروری بر تعریف، اجزاء، انواع (تاکید بر ارتباط حرفه ای) و مراحل فرایند ارتباط کردند، راضیه السادات حسینی دانشجوی دکترای پرستاری و مریم ده بزرگی کارشناس ارشد روانشناسی و کارشناس پرستاری مرری بر مفاهیم ضروری در ارتباطات کاری (پویایی گروه و اصول کارتیمی)، عوامل موثر(تسهیل گر و موانع) در مهارت های ارتباط حرفه ای کردند و دکتر نرگس ارسلانی عضو هیأت علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و وحید دلشاد مترون بیمارستان رفیده و دانشجوی دکترای پرستاری در مورد مدیریت و کنترل تعارضات ارتباطی در پرستاری سخنرانی کردند.


 

1397/05/13 - ١٠:٠٢ / شماره خبر : ١٢٣٩٤ / تعداد نمایش : 551

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج