صفحه اصلي > اخبار 
 


به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده

گراند راند

شنبه مورخ 3/6/97گراند دربخش 4 بیمارستان انجام پذیرفت . در این راند بیمار دختر 11 ماهه با تشخیص سندروم لارسن مورد بررسی قرارگرفت.

شنبه مورخ 3/6/97گراند دربخش 4 بیمارستان انجام پذیرفت . در این راند بیمار دختر 11 ماهه  با تشخیص سندروم لارسن مورد بررسی قرارگرفت. سندرم لارسن یک بیماری با تظاهرات بالینی پیچیده به همراه دررفتگی های مادرزادی مفاصل مختلف است. برای درمان صحیح و به موقع و همچنین جلوگیری از عوارض، تشخیص به موقع این بیماری لازم و ضروری است.

در این جلسه دکتر هاشم شمشادی معاون آموزشی ، دکتر امین شاهرخی فوق تخصص اعصاب اطفال و رئیس بخش اطفال(4)، دکتر وفایی فوق تخصص ارتوپدی اطفال، دکتر نازیلا اکبر فهیمی دکترای کاردرمانی و رئیس بخش کاردرمانی، وحید دلشاد مترون بیمارستان ، دکتر امیر حسین کهلائی دکترای فیزیوتراپی و رئیس بخش فیزیوتراپی، پروین عصمتی سوپروایزر آموزشی، دکتر شیما شکیبا دکترای روانشناسی، ژوانا صلواتی سرپرستار بخش 4، طاهره شیخ سوپروایزر بالینی، افسانه زندی کارشناس کاردرمانی، زهرا بای کارشناس فیزیوتراپی، حضور داشتند.

ارائه در ابتدا به صورت حضور بر بالین بیمار و معرفی به تیم گراند راند و توضیحات ژوانا صلواتی سرپرستار بخش 4 در مورد بیماران بود . ادامه ی گراند راند در تالار سخن بیمارستان انجام گرفت، سرپرستار بخش به وسیله اسلاید توضیحات مفیدی را در مورد بیمار ارائه کرد. در مورد پیشرفت بیمار مورد نظر از لحاظ توانبخشی بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت و همه اعضاء حاضر در این گراند راند نقطه نظرات خود را در مورد این بیماران ارائه دادند.


 

 

 


 

 

1397/06/05 - ٠٨:٤٢ / شماره خبر : ١٢٤٨٧ / تعداد نمایش : 423

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج