صفحه اصلي > اخبار 
 


به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده

گراند راند

شنبه مورخ 14/7/97 گراند دربخش 2 بیمارستان انجام پذیرفت .

شنبه مورخ 14/7/97گراند دربخش 2 بیمارستان انجام پذیرفت . در این راند بیمار مرد 31 ساله  با تشخیص ضایعه نخاعی که در حادثه رانندگی مهره های گردنی وی دچار آسیب شده مورد بررسی قرار گرفت . وی به جهت توانبخشی زخم های بستر و همچنین توانبخشی اندام های درگیر بستری شده، در این گراند دکتر حسین اخوان زنجانی معاون درمان و متخصص عفونی، سید مهدی محسن زاده مدیر بیمارستان،  دکتر کشاورز پزشک مقیم، دکتر زندیه متخصص طب سالمندی، دکتر غلامحسن محمدی جراح مغز و اعصاب، دکتر الهام لونی متخصص طب فیزیکی و توانبخشی، دکتر نازیلا اکبر فهمیمی رئیس بخش کاردرمانی، دکتر شیما شکیبا روانشناس بالینی، دکتر لیلا استادهاشمی دکترای مددکاری اجتماعی، پروین عصمتی سوپروایزرآموزشی، زیبا معینی سرپرستار بخش 2، علی اکبر شاکری کارشناس فزیوتراپی، زینب دهقان سوپروایزر بالینی و شیوا عابدی کارشناس کاردرمانی حضور داشتند، در ابتدا گراند به صورت حضور بر بالین بیمار و معرفی به تیم توانبخشی بود و سپس توضیحات دکتر حسین اخوان زنجانی پزشک معالج بیمار انجام گرفت . زیبامعینی سرپرستار بخش عکس های زخم بستر بیمار و پیشرفت آن را به صورت اسلاید ارائه کرد. سپس در مورد پیشرفت بیمار مورد نظر از لحاظ توانبخشی بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت و همه اعضاء حاضر در این گراند راند نقطه نظرات خود را در مورد بیمار ارائه دادند. بیمار در حال حاضر می تواند از دست ها خود استفاده کند که قبلا نمی توانست آنها را حرکت دهد.


 

1397/07/14 - ١٣:٤٦ / شماره خبر : ١٢٧٥٨ / تعداد نمایش : 399

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج