
به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده
گراند راند
شنبه مورخ 19/8/97 گراند دربخش 2 بیمارستان انجام پذیرفت .
شنبه مورخ 97/8/19گراند دربخش 2 در مورد خانم 47 ساله با تشخیص سکته مغزی که جهت توانبخشی بستری شده است. در این جلسه دکتر هاشم شمشادی معاون آموزشی، دکتر مرتضی فرازی رئیس بخش گفتاردرمانی، سید مهدی محسن زاده مدیر بیمارستان، وحید دلشاد مترون، پروین عصمتی سوپروایزر آموزشی، سجاددوست محمدی سوپروایزربالینی، زیبا معینی سرپرستار بخش 2، دکتر لیلا استادهاشمی دکترای مددکاری، نازنین روستا مسئول مددکاری، راضیه سادات حسینی سوپروایزر آموزش به بیمار، سمیرا رستمی کارشناس ارشد کاردرمانی، محمد رضا ضیابری کارشناس فیزیوتراپی، دکتر شیماشکیبا دکترای روانشناسی بالینی، رزیدنت های طب فیزیکی و توانبخشی دکتر صفورا شهریاری و دکتر فاطمه اسلامی حضور داشتند، در ابتدا گراند به صورت حضور بر بالین بیمار و معرفی به تیم توانبخشی توسط سرپرستاربخش بود. 
1397/08/28 - ٠٨:٥١ / شماره خبر : ١٣٠٦٦ / تعداد نمایش : 213
| نام : | |
| ايميل : | |
| *نظرات : | |
| | |
| متن تصویر را وارد کنید: | |
