
به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده
کارگاه آموزشی کار با دستگاه الکتروشوک
کارگاه آموزشی کار با دستگاه الکتروشوک برگزارگردید.
در روز دوشنبه 97/9/12 کارگاه آموزشی کار با دستگاه الکتروشوک از ساعت 9 الی 12 با هماهنگی سوپروایزر آموزشی پروین عصمتی توسط مهندس زهرا جندقی مسئول تجهیزات پزشکی بیمارستان برای پرسنل پرستاری برگزار گردید. انتهای خبر / تهیه خبر : ف.شفیعی 
1397/09/12 - ١١:٣٨ / شماره خبر : ١٣١٧٢ / تعداد نمایش : 230
| نام : | |
| ايميل : | |
| *نظرات : | |
| | |
| متن تصویر را وارد کنید: | |
