صفحه اصلي > اخبار 
 


به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده

کارگاه آموزشی کار با دستگاه الکتروشوک

کارگاه آموزشی کار با دستگاه الکتروشوک برگزارگردید.

در روز دوشنبه 97/9/12 کارگاه آموزشی کار با دستگاه الکتروشوک از ساعت 9 الی 12 با هماهنگی  سوپروایزر آموزشی پروین عصمتی توسط مهندس زهرا جندقی مسئول تجهیزات پزشکی بیمارستان برای پرسنل پرستاری برگزار گردید.

انتهای خبر / تهیه خبر : ف.شفیعی



 

 

1397/09/12 - ١١:٣٨ / شماره خبر : ١٣١٧٢ / تعداد نمایش : 230

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج