صفحه اصلي > اخبار 
 


به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده

گراند راند

شنبه مورخ 17/9/97 گراند دربخش 1 بیمارستان انجام پذیرفت .

شنبه مورخ 17/9/97گراند راند با هماهنگی سوپروایزر آموزشی پروین عصمتی، دربخش 1 بیمارستان صورت پذیرفت.  در مورد آقای 38ساله که سه انگشت درهر دو دست دچار گزگز بوده و بعد از آن حالت برق گرفتگی در هر دو دست از نوک انگشتان تا آرنج داشته است به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کرده و بعد از انجام نوار عصب و عضله که هیچ مشکلی نداشته است درخواست ام آرآی سروگردن شده که به وی گفته شده تنگی کانال نخاعی دارد و باید عمل شود و دو با مورد عمل جراحی قرار گرفته که بعد از عمل اول حس و حرکت خود را از دست داده و بعد از عمل دوم حس برگشته ولی همچنان حرکت دچار اختلال بوده ، از همان آی سی یو برای ایشان فیزیوتراپی انجام شده که تغییری نکرده و در زمان بستری قسمت باتکس دچار زخم می شود که با مشاوره دکتر حسین اخوان زنجانی متخصص عفونی برطرف می شود. بیمار در روز دو بار فیزیوتراپی و کاردرمانی می شود. از دستگاه پاراواک استفاده می کند، هم اکنون بیمار بعد از سه دوره بستری پیشرفت کرده و می تواند بنشیند و با دست راست خود غذا بخورد با بریس و با کمک پارالل می تواند بایستد خانم دکتر امیرزرگر توضیحات مفصلی را در مورد بیمار ارائه دادند. در این جلسه دکتر هاشم شمشادی معاون آموزشی، دکتر حسین اخوان زنجانی معاون درمان، دکتر نسیبه امیرزرگر متخصص طب فیزیکی و توانبخشی، دکتر سینا کشاورز پزشک مقیم، دکتر ژاله زندیه متخصص طب سالمندی، پروین عصمتی سوپروایزر آموزشی، وحید دلشاد مترون، دکتر شیما شکیبا دکتری روانشناسی بالینی، دکتر لیلا استادهاشمی دکترای مددکاری، اعظم معینی سرپرستار بخش 1، طاهره شیخ سوپروایزربالینی، نازنین روستا مسئول مددکاری، سمیرا رستمی کارشناس ارشد کاردرمانی و علی اکبر شاکری کارشناس فیزیوتراپی حضور داشتند. ابتدا گراند راند به صورت حضور بر بالین بیمار و معرفی به تیم توانبخشی توسط سرپرستار بخش اعظم معینی بود سپس در تالار سخن در مورد پیشرفت های بیمار بحث و تبادل نظرشد.

انتهای خبر / تهیه خبر : ف.شفیعی



 

1397/09/18 - ١٠:٤٤ / شماره خبر : ١٣٢١٥ / تعداد نمایش : 283

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج