صفحه اصلي > اخبار 
 


به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده

گراند راند

شنبه مورخ 97/9/24 گراند دربخش 4 بیمارستان انجام پذیرفت .

شنبه مورخ 97/9/24گراند راند با هماهنگی سوپروایزر آموزشی پروین عصمتی، دربخش 4 بیمارستان صورت پذیرفت.  در مورد کودک پسر 5 ساله دارای سندرم آنجلمن از بیماری های نادر ژنتیکی می باشد که اختلال در ژنUBE3 در کروموزوم 15 می باشد که از مادر به فرزند منتقل می شود.

نشانگان : اندازه دور سر کوچک، اختلالات حرکتی و تعادلی، اختلالات عصبی شدید(تشنج)، اختلالات گفتاری و عقب ماندگی ذهنی و اختلالات یادگیری دارند، موهای روشن، پوست لطیف و رفتار شاد و خنده های مکرر از نشانگان دیگر سندرم آنجلمن می باشد. بیمار در تاریخ 97/9/17 در بخش 4 در سرویس دکتر امین شاهرخی فوق تخصص اعصاب اطفال بستری شده، ابتدا در بالین بیمار توسط ژوانا صلواتی سرپرستار بخش 4 معرفی شد، سپس ژوانا صلواتی سرپرستار بخش 4 به طور کامل همراه با اسلاید کلیاتی از بیماری، داروها، توانبخشی و پرستاری توضیح داد، سپس دکتر شاهرخی روند درمان را توضیح داد،  در این جلسه دکتر هاشم شمشادی معاون آموزشی، دکتر امین شاهرخی فوق تخصص اطفال، دکتر سینا کشاورز پزشک مقیم، دکتر ژاله زندیه متخصص طب سالمندی، پروین عصمتی سوپروایزر آموزشی، دکتر شیما شکیبا دکتری روانشناسی بالینی، دکتر لیلا استادهاشمی دکترای مددکاری، ژوانا صلواتی سرپرستار بخش 4، نازنین روستا مسئول مددکاری، شهرزاد جافری کارشناس گفتاردرمانی، سحر دهقانی و مجید بهمنی کارشناسان کاردرمانی و محمد رضا ضیاء بری کارشناس فیزیوتراپی حضور داشتند. کلیه اعضاء حاضر در گراند راند نقطه نظرات خود را در مورد بیمار بیان کردند. بیمار در حال حاضر در تعادل و حرکت بهبود یافته، با کمک می تواند راه برود و زمان ایستادن بدون کمک نیز افزایش یافته است.

انتهای خبر/تهیه خبر : ف.شفیعی

 

 

1397/09/25 - ١٠:١٢ / شماره خبر : ١٣٢٧٥ / تعداد نمایش : 239

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج