صفحه اصلي > اخبار 
 


به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده

روز شنبه مورخ 98/3/11 گراند راند در بخش "آسیب های نخاعی" بیمارستان صورت پذیرفت.

روز شنبه مورخ 98/3/11 گراند راند در بخش "آسیب های نخاعی" بیمارستان صورت پذیرفت.

بیمار خانم م.پ با تشخیص TBI به دنبال تصادف با ماشین، در سرویس دکتر مجید اخوان حجازی متخصص طب فیزیکی و توانبخشی بستری شده در حین بستری بیمار تراکنوستومی و N.G.T داشتند و در حال حاضر به کمک تیم توانبخشی (گفتاردرمانی) بیمار توانایی بلع دارد، همچنین با بیمارOT ذهنی و جسمی کار شده که به دنبال آن حافظه، شناخت و تعادل بیمار پیشرفت کرده و همچنین با PT که بر روی بیمار کار شده بیمار setting Balance خوبی دارد و با عمل جراحی تنوتومی مچ پای چپ بیمار با کمک Standing دارد.  

حاضرین در جلسه : دکتر هاشم شمشادی معاون آموزشی، دکتر مجید اخوان حجازی متخصص طب فیزیکی و توانبخشی، دکتر سینا کشاورز پزشک مقیم، وحید دلشاد مترون، دکتر قاسم نصرالهی رزیدنت طب سالمندی، دکتر لیلا استاد هاشمی دکترای مددکاری اجتماعی، دکتر نازیلا اکبر فهمیمی رئیس بخش کاردرمانی، دکتر ژاله زندیه متخصص طب سالمندی، پروین عصمتی سوپروایزر آموزشی، صدف هاشمی جانشین سرپرستار بخش آسیب های نخاعی، مریم ده بزرگی سوپروایزر بالینی، ملک مرادزاده ، سامان چمنی کارشناس فیزیوتراپی، شهرزاد جافری کارشناس گفتاردرمانی

انتهای خبر / تهیه خبر و عکس : ف.شفیعی

 

 

1398/03/13 - ١٣:٥٢ / شماره خبر : ١٤٤٩٩ / تعداد نمایش : 578

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج