صفحه اصلي > اخبار 
 


به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده

کارگاه کنترل عفونت برای پرسنل درمانی بیمارستان برگزار گردید.

کارگاه کنترل عفونت برای پرسنل درمانی بیمارستان برگزار گردید.

دوشنبه مورخ 98/4/10کارگاه کنترل عفونت با هماهنگی سوپر وایزر آموزشی پروین عصمتی برگزار گردید. ابتدا پیش آزمون توسط پروین عصمتی برگزار گردید و سپس دکتر هاشم شمشادی معاون آموزشی بیمارستان توانبخشی رفیده و فوق تخصص جراحی ترمیمی در مورد کنترل عفونت های بیمارستانی در قبل، حین و بعد از جراحی، دکتر حسین اخوان زنجانی در مورد عفونت های شایع در بیمارستان و مصرف بی رویه آنتی بیوتیک ها، دکتر آرش ستوده متخصص بیهوشی در مورد چالش های اتاق عمل در ساختار نادرست و احتمال عفونت بیارستانی در بیمارستان رفیده، پروین عصمتی سوپروایزر آموزشی در مورد سندرم های شایع و انواع ایزولاسیون در کنترل عفونت های بیمارستانی، ملک مراد زاده سوپروایزر کنترل عفونت در مورد احتیاطات استاندارد(کار عملی پرسنل در مورد شستن دست، هندراب، پوشیدن گان، دستکش، ماسک و .... سفتی باکس) و دکتر ویدا صفارفر در مورد اقدامات اساسی در هنگام طغیان یک عفونت در بیمارستان سخنرانی کردند.

انتهای خبر / تهیه خبر : ف.شفیعی

 

 

1398/04/11 - ١٠:١١ / شماره خبر : ١٤٧٣٩ / تعداد نمایش : 277

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج