صفحه اصلي > اخبار 
 


به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده

کارگاه اطفاء حریق برگزار گردید.

کارگاه اطفاء حریق برگزار گردید.

کارگاه اطفاء حریق در روز چهارشنبه مورخ 98/5/9 به صورت تئوری و عملی برای کلیه بیمارستان، توسط مهندس برزویه سالمی مسئول فنی بیمارستان برگزار گردید.

 

انتهای خبر / تهیه خبر و عکس : ف.شفیعی

 

 

1398/05/10 - ٠٩:٢٣ / شماره خبر : ١٤٩٠٠ / تعداد نمایش : 291

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج