صفحه اصلي > اخبار

به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده
کارگاه اطفاء حریق برگزار گردید.
کارگاه اطفاء حریق برگزار گردید.
کارگاه اطفاء حریق در روز چهارشنبه مورخ 98/5/9 به صورت تئوری و عملی برای کلیه بیمارستان، توسط مهندس برزویه سالمی مسئول فنی بیمارستان برگزار گردید. انتهای خبر / تهیه خبر و عکس : ف.شفیعی 



1398/05/10 - ٠٩:٢٣ / شماره خبر : ١٤٩٠٠ / تعداد نمایش : 291
برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
| نام : | |
| ايميل : | |
| *نظرات : | |
| | |
| متن تصویر را وارد کنید: | |
خروج
