
به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده
گارگاه مدیریت زخم برای پزشکان ، پرستاران و گروه توانبخشی برگزارگردید.
گارگاه مدیریت زخم برای پزشکان ، پرستاران و گروه توانبخشی برگزارگردید.
متن خبر : روز دوشنبه مورخ 98/6/4 کارگاه مدیریت زخم با هماهنگی پروین عصمتی سوپروایزر آموزشی برای پرسنل پرستاری و توانبخشی با حضور معاون آموزشی بیمارستان دکتر هاشم شمشادی از مطالب ارائه شده در این کارگاه می توان به ساختمان پوست ، فیزیولوژی ترمیم زخم ، طبقه بندی انواع زخم ، زخم های فشاری ، زخم های دیابتی ، زخم های عروقی ، ترمیم زخم به روش مرطوب ، درمان انواع زخم ها با پانسمان های نوین اشاره کرد.
1398/06/05 - ٠٨:٢٩ / شماره خبر : ١٤٩٩٠ / تعداد نمایش : 251
| نام : | |
| ايميل : | |
| *نظرات : | |
| | |
| متن تصویر را وارد کنید: | |
