
به مناسبت ده اكتبر، روز جهاني سلامت روان و آغاز هفته سلامت روان؛
کارگاه آموزشی " افزایش آگاهی نسبت به سلامت روان و پیشگیری از خودکشی " در بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار شد
کارگاه آموزشی " افزایش آگاهی نسبت به سلامت روان و پیشگیری از خودکشی " به مناسبت فرارسیدن ده اكتبر ، روز جهاني سلامت روان و آغاز هفته سلامت روان، در بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار شد.
کارگاه آموزشی " افزایش آگاهی نسبت به سلامت روان و پیشگیری از خودکشی " به مناسبت فرارسیدن ده اكتبر ، روز جهاني سلامت روان و آغاز هفته سلامت روان، در بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار شد.
به گزارش وبدای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی بنقل از روابط عمومی بیمارستان رفیده، این کارگاه یک روزه مطابق با شعار امسال سازمان جهانی بهداشت (WHO ) و تاکید بر ارتقای سلامت روان و پیشگیری از خودکشی، توسط دکتر " شیما شکیبا " روانشناس بالینی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و دكتر " هومان صفوي " متخصص روانپزشكي بيمارستان توانبخشي رفيده برگزار شد.
براساس این گزارش، اين كارگاه به تعريف انواع سلامت يعني "سلامت جسمی، رواني و اجتماعي " همراه با مصاديق آن پرداخته و در ادامه نيز علائم هشدار دهنده مربوط به كاهش سلامت روان و راه هاي شناسايي يا مقابله با آن در محيط زندگي و كاري تشریح شد.
این كارگاه همچنین به مساله " خودكشي " پرداخته و ضمن ارائه آمارهاي مربوط ، مطالب آموزشی در مورد تشخيص بيمار آسيب پذير، شدت علائم و نوع مداخله از مرحله بستري تا مداخله روانشناختي و مددكاري ارائه شد.
در پايان نیز آموزش های عملی تر در مورد انواع خودكشي ها و مثال ها و مصاديقي از بيماران بيمارستاني، به شرکت کنندگان کارگاه داده شد.
انتهای پیام/
تهیه خبر: شفیعی
1398/07/21 - ١٣:٤٠ / شماره خبر : ١٥٣٢٣ / تعداد نمایش : 332
| نام : | |
| ايميل : | |
| *نظرات : | |
| | |
| متن تصویر را وارد کنید: | |
