صفحه اصلي > اخبار 
 


به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده

کارگاه آموزشی " کار با HIS (سیستم اطلاعات بیمارستانی)" برگزارگردید.

کارگاه آموزشی " کار با HIS (سیستم اطلاعات بیمارستانی)" برای پرسنل بخش های بستری برگزارگردید.

کارگاه آموزشی " کار با HIS (سیستم اطلاعات بیمارستانی)" برای پرسنل دفتر پرستاری، سرپرستاران، پرستاران و منشی های بخش ها توسط مهندس معصومه شرفی مسئول آمار و فناوری اطلاعات و مهندس سیامک سلطانعلی زاده، در دو نوبت، در روزهای شنبه مورخ 98/8/25 و دوشنبه مورخ 98/8/27 برگزارگردید. مهندس سیامک سلطانعلی زاده آموزش و کسب مهارت در HIS را برای ثبت کلیه اطلاعات بیماران و دسترسی آسان این اطلاعات، برای پیگیری روند درمان بیمار بسیار مهم دانست. در این کارگاه، ثبت خدمات بخش ها و واحدها، مشاهده نتایج خدمات از قبیل : آزمایشگاه، فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، شنوایی سنجی، سیستم پکس و .... برای دوره درمان فعلی و مراجعات قبلی بیمار به صورت الکترونیکی، چگونگی تکمیل پرونده الکترونیکی بیمار، بررسی پرونده خدمات بیمار و سایر موارد، با مثال های عینی و به صورت تصویری اموزش داده شد. قابل ذکر است این کارگاه در راستای آموزش های دوره ای کار با HIS (سیستم اطلاعات بیمارستانی) برگزارگردید.


انتهای خبر / تهیه و تنظیم خبر : ف.شفیعی

 

1398/08/27 - ١٣:٠٧ / شماره خبر : ١٥٥٢٠ / تعداد نمایش : 238

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج