صفحه اصلي > اخبار 
 


به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده

کارگاه احیاء قلبی ، ریوی برای گروه های پاراکلینیک (آزمایشگاه و رادیولوژی ) و توانبخشی (کاردرمانی و گفتاردرمانی) برگزارگردید.

کارگاه احیاء قلبی ریوی برای گروه های پاراکلینیک (آزمایشگاه و رادیولوژی ) و توانبخشی (کاردرمانی و گفتاردرمانی) برگزارگردید.

روز سه شنبه مورخ 98/9/26 از ساعت 9 الی 11، کارگاه احیاء قلبی ریوی برای گروه های پاراکلینیک (آزمایشگاه و رادیولوژی) و توانبخشی (کاردرمانی و گفتاردرمانی) توسط پروین عصمتی سوپروایزر آموزشی و سجاد دوست محمدی سوپروایزر بالینی به صورت عملی و تئوری برگزارگردید. کلیه شرکت کنندگان در این کارگاه بر روی مولاژ ماساژ قلبی و مانورهای تخلیه جسم خارجی را تمرین کردند و پوزیشن ریکاوری برای افراد بیهوش نیز به صورت عملی اجرا شد.

انتهای خبر / تهیه خبر و عکس : ف.شفیعی

 

1398/09/27 - ٠٩:٥٣ / شماره خبر : ١٥٧٩٧ / تعداد نمایش : 237

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج