صفحه اصلي > اخبار 
 


به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده

کارگاه "گزارش نویسی پرستاری"

کارگاه "گزارش نویسی پرستاری" برگزارگردید.

چهارشنبه مورخ 98/9/27 ، کارگاه "گزارش نویسی پرستاری"برای دور دوم توسط پروین عصمتی سوپروایزر آموزشی و دکتر شمعانه محمدی دکترای پرستاری و عضو هیأت علمی گروه پرستاری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزارشد. در پایان جلسه شرکت کنندگان برای یکی از بیماران بخش خود یک " گزارش پرستاری" نوشتنند و همچنین مقرر گردید ، فرمت گزارش نویسی در همه بخش ها به صورت یکسان باشد.

انتهای خبر / تهیه خبر و عکس : ف.شفیعی

 

1398/09/27 - ١٠:١٩ / شماره خبر : ١٥٨٠٢ / تعداد نمایش : 236

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج