
به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده
کارگاه "گزارش نویسی پرستاری"
کارگاه "گزارش نویسی پرستاری" برگزارگردید.
چهارشنبه مورخ 98/9/27 ، کارگاه "گزارش نویسی پرستاری"برای دور دوم توسط پروین عصمتی سوپروایزر آموزشی و دکتر شمعانه محمدی دکترای پرستاری و عضو هیأت علمی گروه پرستاری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزارشد. در پایان جلسه شرکت کنندگان برای یکی از بیماران بخش خود یک " گزارش پرستاری" نوشتنند و همچنین مقرر گردید ، فرمت گزارش نویسی در همه بخش ها به صورت یکسان باشد. انتهای خبر / تهیه خبر و عکس : ف.شفیعی
1398/09/27 - ١٠:١٩ / شماره خبر : ١٥٨٠٢ / تعداد نمایش : 236
| نام : | |
| ايميل : | |
| *نظرات : | |
| | |
| متن تصویر را وارد کنید: | |
