
به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده
کارگاه آموزشی اسپیرومتری
کارگاه آموزشی اسپیرومتری(تست ریه) در روز دوشنبه مورخ 98/10/9 برگزارگردید.
کارگاه آموزشی اسپیرومتری (تست ریه) در روز دوشنبه مورخ 98/10/9 برای پرسنل پرستاری بیمارستان، با هماهنگی پروین عصمتی سوپروایزر آموزشی بیمارستان، توسط مهندس زهرا جندقی مسئول تجهیزات پزشکی بیمارستان برگزار گردید. انتهای خبر / تهیه خبر و عکس : ف.شفیعی
1398/10/10 - ١١:٠٠ / شماره خبر : ١٥٩٣٤ / تعداد نمایش : 213
| نام : | |
| ايميل : | |
| *نظرات : | |
| | |
| متن تصویر را وارد کنید: | |
