
به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده
کارگاه مهارت های ارتباطی در حیطه ارتباط کلامی، شنیداری و سازگاری
روز سه شنبه مورخ 98/11/29 کارگاه مهارت های ارتباطی در حیطه ارتباط کلامی، شنیداری و سازگاری در بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار گردید.
روز سه شنبه مورخ 98/11/29 کارگاه مهارت های ارتباطی در حیطه ارتباط کلامی، شنیداری و سازگاری در بیمارستان توانبخشی رفیده توسط مریم پوررضا کارشناس ارشد روانشناسی بالینی و دانشجوی دکترا و با هماهنگی پروین عصمتی سوپروایزر آموزشی برای کلیه کارکان بیمارستان برگزار گردید. انتهای خبر / تهیه خبر و عکس : ف.شفیعی


1398/11/29 - ١١:١٤ / شماره خبر : ١٦٢٧٠ / تعداد نمایش : 245
| نام : | |
| ايميل : | |
| *نظرات : | |
| | |
| متن تصویر را وارد کنید: | |
