صفحه اصلي > اخبار 
 


به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده

پیام تبریک رئیس بیمارستان توانبخشی رفیده به مناسبت فرارسیدن سال نو

امیدوارم در این روزهای سخت مجدداً شاهد آرامش و پویایی در بیمارستان توانبخشی رفیده باشیم.

ضمن تشکر و قدردانی از تلاش ها و زحمات بی شائبه همکاران زحمتکش بیمارستان توانبخشی رفیده در طول سال گذشته، فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را به تمامی همکاران بیمارستان تبریک عرض نموده، سالی سرشار از معنویت و برکت از درگاه خداوند متعال برای شما مسئلت دارم. امیدوارم در این روزهای سخت مجدداً شاهد  آرامش و پویایی در بیمارستان توانبخشی رفیده باشیم.

دکتر فریدون لایقی

رئیس بیمارستان توانبخشی رفیده

 

 

 

 

1399/01/19 - ١١:٣٨ / شماره خبر : ١٦٣٨١ / تعداد نمایش : 361

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج