
به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده
پیام تبریک رئیس بیمارستان توانبخشی رفیده به مناسبت فرارسیدن سال نو
امیدوارم در این روزهای سخت مجدداً شاهد آرامش و پویایی در بیمارستان توانبخشی رفیده باشیم.
ضمن تشکر و قدردانی از تلاش ها و زحمات بی شائبه همکاران زحمتکش بیمارستان توانبخشی رفیده در طول سال گذشته، فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را به تمامی همکاران بیمارستان تبریک عرض نموده، سالی سرشار از معنویت و برکت از درگاه خداوند متعال برای شما مسئلت دارم. امیدوارم در این روزهای سخت مجدداً شاهد آرامش و پویایی در بیمارستان توانبخشی رفیده باشیم. دکتر فریدون لایقی رئیس بیمارستان توانبخشی رفیده
1399/01/19 - ١١:٣٨ / شماره خبر : ١٦٣٨١ / تعداد نمایش : 361
| نام : | |
| ايميل : | |
| *نظرات : | |
| | |
| متن تصویر را وارد کنید: | |
