
به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی روابط عمومی؛
دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر حمیدرضا خانکه را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی منصوب کرد.
با حکم وزیر بهداشت :
دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر حمیدرضا خانکه را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی منصوب کرد. به گزارش وبدا، متن این حکم به شرح زیر است: جناب آقای دکتر حمیدرضا خانکه همچنین وزیر بهداشت در نامه ای از خدمات دکتر امیرمسعود عرب لودریچه در مدت تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تشکر و قدردانی کرد. متن این نامه نیز به این شرح است: انتهای پیام/.jpg)
استاد محترم دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی
باعنایت به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده علمی و اجرائی جناب عالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي منصوب می شوید. تا با استفاده از توان تخصصی و کارشناسی اعضای محترم هیأت علمی و کارکنان محترم آن دانشگاه و استفاده از ظرفیت منابع بالقوه سایر بخش های حوزه خود اقدامات لازم را به عمل آورید .
امید است با اتکال به خداوند متعال در ا نجام شایسته وظايف با رعایت قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.
جناب آقای دکتر امیرمسعود عرب لودریچه
خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان برگزیده خویش عطا میفرماید. بدینوسیله از خدمات ارزشمند و تلاش مستمر و شایسته شما در مدت تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی صمیمانه تشکر و قدردانی مینمایم.
از خداوند متعال سلامتی، بهروزی و دوام توفیق شما را در خدمتگزاری به نظام اسلامی و مردم شریف ایران، در مناصب و جایگاههای دیگر خواستارم.
1399/07/23 - ١٢:٠٥ / شماره خبر : ١٧٤٨٨ / تعداد نمایش : 222
| نام : | |
| ايميل : | |
| *نظرات : | |
| | |
| متن تصویر را وارد کنید: | |
