صفحه اصلي > اخبار 
 


به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده

وبینار "اصول آموزش به بیمار" برگزارگردید

وبینار اصول آموزش به بیمار

روز یکشنه مورخ 99/8/18 وبینار "اصول آموزش به بیمار" با هماهنگی پروین عصمتی سوپروایزر آموزشی توسط دکتر ژاله زندیه متخصص طب سالمندی، دکتر شمعانه محمدی دکترای پرستاری و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و خانم دکتر راضیه السادات حسینی دکترای پرستاری و عضو هیأت علمی دانشگاه ایران برگزارگردید.

ابتدا دکتر شمعانه محمدی تعریف و اهداف یادگیری و فرایند آموزش به بیمار در بالین و سپس دکتر راضیه السادات حسینی موانع آموزش به بیمار و اموزش به بیمار در استانداردهای اعتبار بخشی و را ارائه کردند. و در پایان دکتر ژاله زندیه ملاحظات آموزش به سالمندان را بیان کردند.

همکارانی که موفق به شرکت در کلاس نشده اند از طریق لینک زیر می توانند از کلاس بهره مند شوند:

https://connect.uswr.ac.ir/pvijjnx62gtt/

انتهای خبر / تهیه خبر و عکس : ف.شفیعی

 

1399/08/19 - ١١:٢٥ / شماره خبر : ١٧٧٢٢ / تعداد نمایش : 206

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج