
به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده
وبینار "سکته مغزی"
وبینار سکته مغزی روز سه شنبه مورخ 99/10/23 در بیمارستان توانبخشی رفیده برگزارگردید
گفتنی است در این وبینار ابتدا دکتر هاشم شمشادی معاون آموزشی بیمارستان اهداف برگزاری این وبینار را بیان کرد، در ادامه فرناز فرومدی در مورد اپیدمیولوژی سکته مغزی و انواع سکته مغزی، شیما شیراوژن دانشجوی دکترای پرستاری در مورد ارزیابی توانبخشی بیمار سکته مغزی همچنین دکتر الهام سپه وند در مورد مداخلات پرستاری در سکته مغزی و سخنرانی کردند. لازم به ذکر است دکتر شمعانه محمدی دبیر علمی این وبینار در مورد تشخیص های پرستاری و پیامدهای مورد انتظار مبتنی بر ناندا و NOC سخنرانی کردند. در پایان سوره خاکی دانشجوی دکترای پرستاری چگونگی روند بستری و همراهی بیمار سکته مغزی را از بدو ورود به بیمارستان تا بستری را به صورت نمایش فیلم توضیح داد.
1399/10/23 - ١٠:٣٨ / شماره خبر : ١٨٢٦٢ / تعداد نمایش : 193
| نام : | |
| ايميل : | |
| *نظرات : | |
| | |
| متن تصویر را وارد کنید: | |
