صفحه اصلي > اخبار 
 


عیادت از بیماران بیمارستان توانبخشی رفیده به مناسبت روز پدر

به مناسبت روز پدر و میلاد حضرت علی (ع) مسئولین بیمارستان توانبخشی رفیده از بیماران عیادت کردند.

به مناسبت روز پدر و میلاد حضرت علی (ع) سید مهدی محسن زاده مدیر بیمارستان و حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا علی اکبر اسدی امام جماعت بیمارستان از بیماران عیادت و ضمن تبریک این مناسبت، برای آنها آرزوی سلامتی و بهبودی کردند. 

پایان خبر/

تهیه و تنظیم خبر : شاهی 

تهیه عکس : شفیعی

 

1399/12/06 - ١٣:٠٦ / شماره خبر : ١٨٥٢٨ / تعداد نمایش : 254

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج