
عیادت از بیماران بیمارستان توانبخشی رفیده به مناسبت روز پدر
به مناسبت روز پدر و میلاد حضرت علی (ع) مسئولین بیمارستان توانبخشی رفیده از بیماران عیادت کردند.
به مناسبت روز پدر و میلاد حضرت علی (ع) سید مهدی محسن زاده مدیر بیمارستان و حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا علی اکبر اسدی امام جماعت بیمارستان از بیماران عیادت و ضمن تبریک این مناسبت، برای آنها آرزوی سلامتی و بهبودی کردند. پایان خبر/ تهیه و تنظیم خبر : شاهی تهیه عکس : شفیعی

1399/12/06 - ١٣:٠٦ / شماره خبر : ١٨٥٢٨ / تعداد نمایش : 254
| نام : | |
| ايميل : | |
| *نظرات : | |
| | |
| متن تصویر را وارد کنید: | |
