صفحه اصلي > اخبار 
 


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

وبینار « اقدامات سازمان های مردم نهاد با تاکید بر کودکان پس از همه گیری کووید 19 »، هفته آینده برگزار می شود

« اقدامات سازمان های مردم نهاد با تاکید بر کودکان پس از همه گیری کووید 19 »، در قالب وبیناری به همت کارگروه تخصصی کودکان رصدخانه اجتماعی کووید 19، در روز دوشنبه 31 خردادماه جاری (از ساعت 18 الی 19) ارائه می شود.

   به گزارش وبدای دانشگاه، این وبینار که از سلسله وبینارهای رصدخانه اجتماعی کووید 19 است، توسط دکتر مروئه وامقی عضو هیات علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و رئیس مرکز تحقیقات رفاه اجتماعی این دانشگاه برگزار می شود.

   علاقه مندان می توانند برای شرکت در این وبینار از لینک اختصاصی وبینارهای رصدخانه اجتماعی کووید 19 به آدرس     https://connect.uswr.ac.ir/rasad    استفاده کنند.

انتهای پیام/

تنظیم خبر: نعیمی پور

 

1400/03/25 - ٠٨:٥٣ / شماره خبر : ١٩٣٩٧ / تعداد نمایش : 194

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج