صفحه اصلي > اخبار 
 


به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده

به مناسبت میلاد حضرت امام رضا (ع) از عناوین برتر مسابقات ورزشی فوتبال دستی و دارت که در گروه خانم ها و آقایان برگزارگردیده بود، تقدیر به عمل آمد.

روز سه شنبه مورخ 1400/4/2 به مناسبت میلاد حضرت امام رضا (ع) از عناوین برتر مسابقات ورزشی فوتبال دستی و دارت تقدیر به عمل آمد.

در این جلسه که با حضور مدیر، رئیس بسیج جامعه پزشکی، سرپرست امور عمومی و رفاهی، مسئول روابط عمومی، مسئول ورزشی آقایان و خانم ها و نفرات برتر مسابقات برگزارگردید، در رشته ورزشی دارت آقایان و بانوان به ترتیب علی زیوری و عباس افتخاری مقام اول و دوم را کسب کردند، همچنین آزاده بدیعی و فیروزه نمازی مقام اول و دوم و در رشته فوتبال دستی آقایان و خانم ها تیم آقایان محسن موسی زاده و رامین غنی پور مقام اول و دکتر مینا افضلی و عاطفه رضایی نیز مقام نخست گروه خانم ها را کسب کردند و به همراه مجریان مسابقات مورد تقدیر قرارگرفتند

دکتر حسن محمدی مدیر بیمارستان ضمن اعلام حمایت از برنامه ریزی و انجام هر گونه فعالیتی که باعث افزایش نشاط و سلامت همکاران گردد، نسبت بهاخذ سرانه ورزشی کارکنان از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی اشاره داشت.

همچنین سرپرست امور عمومی و خدمات رفاهی در ابتدای سخنان خود از همکاری مدیر سابق بیمارستان در زمینه فعالیت های ورزشی تشکرکرد و اذعان داشت این مسابقات برای اولین بار در محل بیمارستان برگزارشده و باید فعالیت های سلامت محور در قالب کوه پیمایی، طبیعت گردی، حضور در مسابقات برون سازمانی، مناسب سازی محل ورزش فعلی و تلاش در جهت تنظیم قرارداد همکاری با مجموعه های ورزشی باشد.


انتهای خبر/

تهیه و تنظیم خبر : شفیعی

 

1400/04/06 - ١٠:٠٤ / شماره خبر : ١٩٥٠٧ / تعداد نمایش : 297

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج