صفحه اصلي > اخبار 
 


به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده

از دانشجویان فعال در پایگاه واکسیناسیون بیمارستان توانبخشی رفیده تقدیر شد

همزمان با گرامیداشت روز دانشجو، از دانشجویان فعال در پایگاه واکسیناسیون بیمارستان توانبخشی رفیده تقدیر شد.

  به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده، در ابتدای مراسم دکتر حسن محمدی مدیر بیمارستان، ضمن تبریک روز دانشجو از زحمات و همکاری نزدیک دانشجویان قدردانی کرد و این همکاری را تجربه ارزشمندی برای دانشجویان دانست.

  این مراسم سه شنبه 16 آذر، با حضور دکتر حسن محمدی مدیر بیمارستان، ملک مرادزاده سوپروایزر کنترل عفونت، محمد جواد زنگنه سرپرست امور عمومی و خدمات رفاهی و اعظم معینی سرپرستار کلینیک و اورژانس برگزار گردید.

انتهای خبر/

تهیه و تنظیم خبر : شاهی


 

1400/09/16 - ١٤:٣٣ / شماره خبر : ٢١٢١١ / تعداد نمایش : 281

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج