صفحه اصلي > اخبار 
 


به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده؛

پخش گل و شیرینی به مناسبت روز زن در بیمارستان توانبخشی رفیده

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س)، گرامیداشت روز زن و روز مادر گل و شیرینی در بیمارستان توانبخشی رفیده پخش شد.

انتهای خبر /

تهیه و تنظیم خبر : شاهی

 

1400/11/03 - ٠٧:٥٧ / شماره خبر : ٢١٦٤٢ / تعداد نمایش : 307

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج