صفحه اصلي > اخبار

به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده؛
پخش گل و شیرینی به مناسبت روز زن در بیمارستان توانبخشی رفیده
به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س)، گرامیداشت روز زن و روز مادر گل و شیرینی در بیمارستان توانبخشی رفیده پخش شد.
انتهای خبر / تهیه و تنظیم خبر : شاهی 
1400/11/03 - ٠٧:٥٧ / شماره خبر : ٢١٦٤٢ / تعداد نمایش : 307
برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
| نام : | |
| ايميل : | |
| *نظرات : | |
| | |
| متن تصویر را وارد کنید: | |
خروج
