صفحه اصلي > اخبار 
 


به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده

جمعی از خادمان آستان قدس رضوی از بیماران بیمارستان توانبخشی رفیده عیادت کردند

جمعی از خادمان آستان قدس رضوی به منظور ارتقای سلامت معنوی بیماران، از بیماران بیمارستان توانبخشی رفیده عیادت کردند.

  به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده، برنامه عیادت خادمان از بیماران این بیمارستان، به همت واحد " آموزش به بیمار " بیمارستان برنامه ریزی شده بود، که با استقبال چشمگیری از طرف بیماران، خانواده‌های آنان و کارکنان بیمارستان مواجه شد.

   این گزارش همچنین حاکیست، خادمان آستان قدس رضوی ضمن عیادت از بیماران و گفت وگو با آنان، با مداحی، قرائت صلوات خاصه امام هشتم (ع)، اعطای هدایای متبرک و پرچم گردانی حرم مطهر امام رضا (ع) در بیمارستان، فضای معنوی تاثیرگذاری را ایجاد کردند.

   این برنامه، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و پس از بررسی علائم سلامتی خادمان در بدو ورود به بیمارستان، اجرا شد.

انتهای خبر/

تهیه و تنظیم خبر : شاهی - نعیمی پور


 

1400/11/12 - ٠٨:٤٧ / شماره خبر : ٢١٦٧١ / تعداد نمایش : 362

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج