صفحه اصلي > اخبار 
 


به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده

بیمارستان توانبخشی رفیده پایگاه سلامت راه اندازی کرد

بیمارستان توانبخشی رفیده، همزمان با فرا رسیدن هفته سلامت، "پایگاه سلامت" با شعار جهانی "سیاره ما، سلامت ما" راه اندازی کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده، در این پایگاه سلامت، ارزیابی اولیه قند خون، فشار خون و مشاوره تغذیه توانبخشی برای مراجعان به صورت رایگان انجام می‌شود و همچنین قرار است آموزش و اطلاع رسانی‌های مرتبط با شعار هفته سلامت (17-23 اردیبهشت) به مراجعان ارائه شود.

 

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: شاهی

 

1401/02/24 - ٠٩:١٧ / شماره خبر : ٢٢٥٦٤ / تعداد نمایش : 257

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج