صفحه اصلي > اخبار 
 


به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده

امام جماعت مسجد قائم چیذر با هدف کمک به بیماران نیازمند از بیمارستان رفیده دیدن کرد

حجت الاسلام والمسلمین سید علی اصغر هاشمی علیا، امام جماعت مسجد حضرت قائم (عج) به منظور انجام اقدامات خیرخواهانه و کمک به بیماران نیازمند بیمارستان توانبخشی رفیده از بخش‌های مختلف بیمارستان دیدن کرد.

 به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده در این بازدید حجت الاسلام حاج آقا علی اکبر اسدی امام جماعت بیمارستان، محمد جواد زنگنه سرپرست امور عمومی و خدمات رفاهی، نادر دادجو کارشناس امور سمن‌های توانبخشی معاونت امور اجتماعی، امیرحسین محمدی مسئول دفتر موسسه خیریه خادمین احسان و آرامش و نازنین روستا مسئول مددکاری و مشارکت‌های اجتماعی، حجت الاسلام والمسلمین سید علی اصغر هاشمی علیا، امام جماعت مسجد حضرت قائم (عج) و تولیت حوزه‌های علمیه خواهران و برادران قائم (عج) چیذر را همراهی کردند.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: شاهی

 

1401/03/08 - ١٤:٠٢ / شماره خبر : ٢٢٦٩٨ / تعداد نمایش : 257

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج