
به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده
از کارکنان واحد "حراست و نگهبانی" بیمارستان توانبخشی رفیده تقدیر شد
به مناسبت فرا رسیدن 22 ام تیر ماه مصادف با گرامیداشت روز «حراست و نگهبانی» از کارکنان این واحد تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده، در این مراسم دکتر محمد صیادنصیری سرپرست بیمارستان ضمن تبریک صمیمانه روز حراست و نگهبانی گفت: کار کردن در واحد حراست و نگهبانی بیمارستان به دلیل ارتباط با بیماران و روحیه حساس آنها متفاوت از سایر سازمانهاست و سختی زیادی دارد که همکاران ما با درک این شرایط و دشواریهای آن، به وظایف خود عمل کرده و موجب برقراری نظم، صیانت و نگهبانی از بیمارستان را پدید میآورند. دکتر حسن محمدی مدیر بیمارستان نیز ضمن تبریک این مناسبت گفت: از تلاشها و زحمات شبانهروزی همکاران واحد نگهبانی و حراست تشکر میکنم و خیلی خوشحالم که همکاران این واحد ارتباط دوستانه و صمیمانه با سایر بخشها دارند. در ادامه مراسم برخی از همکاران واحد نگهبانی به بیان نظرات و مسائل خود پرداختند و دغدغههای شغلی خود را با مسئولین بیمارستان در میان گذاشتند. در انتهای مراسم با اهدای لوح سپاس از کارکنان بخش حراست و نگهبانی قدردانی شد.
1401/04/22 - ١٤:٤٠ / شماره خبر : ٢٣١٧٠ / تعداد نمایش : 302
| نام : | |
| ايميل : | |
| *نظرات : | |
| | |
| متن تصویر را وارد کنید: | |
