صفحه اصلي > اخبار 
 


به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده

از کارکنان واحد "حراست و نگهبانی" بیمارستان توانبخشی رفیده تقدیر شد

به مناسبت فرا رسیدن 22 ام تیر ماه مصادف با گرامیداشت روز «حراست و نگهبانی» از کارکنان این واحد تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده، در این مراسم دکتر محمد صیادنصیری سرپرست بیمارستان ضمن تبریک صمیمانه روز حراست و نگهبانی گفت: کار کردن در واحد حراست و نگهبانی بیمارستان به دلیل ارتباط با بیماران و روحیه حساس آنها متفاوت از سایر سازمان‌هاست و سختی زیادی دارد که همکاران ما با درک این شرایط و دشواری‌های آن، به وظایف خود عمل کرده و موجب برقراری نظم، صیانت و نگهبانی از بیمارستان را پدید می‌آورند.

دکتر حسن محمدی مدیر بیمارستان نیز ضمن تبریک این مناسبت گفت: از تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی همکاران واحد نگهبانی و حراست تشکر می‌کنم و خیلی خوشحالم که همکاران این واحد ارتباط دوستانه و صمیمانه با سایر بخش‌ها دارند.

در ادامه مراسم برخی از همکاران واحد نگهبانی به بیان نظرات و مسائل خود پرداختند و دغدغه‌های شغلی خود را با مسئولین بیمارستان در میان گذاشتند.

در انتهای مراسم با اهدای لوح سپاس از کارکنان بخش حراست و نگهبانی قدردانی شد.

 

1401/04/22 - ١٤:٤٠ / شماره خبر : ٢٣١٧٠ / تعداد نمایش : 302

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج