
به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده
تزریق دوز چهارم واکسن کرونا ویژه همکاران بیمارستان توانبخشی رفیده آغاز شد
تزریق دوز چهارم واکسن کووید-19 ویژه کلیه همکاران بیمارستان توانبخشی رفیده آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده، امروز شنبه 25ام تیر تزریق دوز چهارم واکسن کووید-19 ویژه کلیه همکاران درمانی و اداری بیمارستان توانبخشی رفیده آغاز گردید. ملک مرادزاده سوپروایزر کنترل عفونت بیمارستان درباره اهمیت دوز چهارم واکسن کرونا گفت: نوبت چهارم دوز واکسیناسیون، سطح ایمنی بدن را افزایش داده و از ابتلا به کرونای شدید جلوگیری میکند. مرادزاده در ادامه به نوع واکسنهای تزریقی نوبت چهارم اشاره کرد و افزود: در این نوبت واکسنهای آسترازنکا، پاستوکووک، اسپایکوژن، رازی کووپارس و سینوفارم تزریق میشود که از میان آنها واکسن سینوفارم، پلتفرم غیرفعال است و سایر واکسنهای ذکر شده، پلتفرم فعال هستند. وی در ادامه گفت: واکسنهای فعال آسترازنکا، پاستوکووک، اسپایکوژن، رازی کووپارس برای دوز یادآور چهارم توصیه میشود. واکسناسیون دوز چهارم کرونا روزهای شنبه 25 تیر، یکشنبه 26 تیر و سه شنبه 28 ام تیر در تالار سخن بیمارستان توانبخشی رفیده انجام میشود.
1401/04/25 - ٠٩:٥٥ / شماره خبر : ٢٣١٨٦ / تعداد نمایش : 271
| نام : | |
| ايميل : | |
| *نظرات : | |
| | |
| متن تصویر را وارد کنید: | |
