صفحه اصلي > اخبار 
 


به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده

تزریق دوز چهارم واکسن کرونا ویژه همکاران بیمارستان توانبخشی رفیده آغاز شد

تزریق دوز چهارم واکسن کووید-19 ویژه کلیه همکاران بیمارستان توانبخشی رفیده آغاز شد.

 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده، امروز شنبه 25ام تیر تزریق دوز چهارم واکسن کووید-19 ویژه کلیه همکاران درمانی و اداری بیمارستان توانبخشی رفیده آغاز گردید.

  ملک مرادزاده سوپروایزر کنترل عفونت بیمارستان درباره اهمیت دوز چهارم واکسن کرونا گفت: نوبت چهارم دوز واکسیناسیون، سطح ایمنی بدن را افزایش داده و از ابتلا به کرونای شدید جلوگیری می‌کند.

  مرادزاده در ادامه به نوع واکسن‌های تزریقی نوبت چهارم اشاره کرد و افزود: در این نوبت واکسن‌های آسترازنکا، پاستوکووک، اسپایکوژن، رازی کووپارس و سینوفارم تزریق می‌شود که از میان آنها واکسن سینوفارم، پلتفرم غیرفعال است و سایر واکسن‌های ذکر شده، پلتفرم فعال هستند.

  وی در ادامه گفت: واکسن‌های فعال آسترازنکا، پاستوکووک، اسپایکوژن، رازی کووپارس برای دوز یادآور چهارم توصیه می‌شود.

  واکسناسیون دوز چهارم کرونا روزهای شنبه 25 تیر، یکشنبه 26 تیر و سه شنبه 28 ام تیر در تالار سخن بیمارستان توانبخشی رفیده انجام می‌شود.

 

1401/04/25 - ٠٩:٥٥ / شماره خبر : ٢٣١٨٦ / تعداد نمایش : 271

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج