صفحه اصلي > اخبار 
 


به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده

کلاس آموزشی کار تیمی در پرستاری برگزار شد

به منظور ارتقای سطح آگاهی پرستاران از اصول کار تیمی و عملکرد موفق در تیم توانبخشی، کلاس آموزشی " کار تیمی در پرستاری" برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده، در این کلاس دکتر هاشم شمشادی معاون آموزشی بیمارستان در مورد کار تیمی موثر و مزایای آن سخنرانی کرد و دکتر شمعانه محمدی سوپروایزر آموزشی به ارائه مباحثی در خصوص اصول کار تیمی و انواع کار تیمی در محیط‌های بالینی پرداخت.

  کار تیمی، اقدام مشترک گروهی از افراد است که در آن هر فرد، منافع و نظرات فردی خود را تابع اهداف تیم و کارآمدی گروه قرار می‌دهد. موثرترین کار تیمی زمانی ایجاد میشود که همه افراد درگیر، مشارکت‌های خود را هماهنگ کنند و در جهت یک هدف مشترک تلاش کنند.

  کار تیمی در بیمارستان نیز یکی از اصول توانبخشی بیماران است که طبق آن مجموعه‌ای از رشته‌های مختلف با محوریت بیمار و خانواده، در جهت ارتقای استقلال و خودکارامدی بیمار با یکدیگر همکاری می‌کنند.

  این برنامه آموزشی دارای امتیاز بازآموزی برای پرستاران، دوشنبه 10 مرداد در تالار سخن برگزار گردید.

انتهای پیام/
تهیه و تنظیم خبر: شاهی

 

1401/05/10 - ١٢:٤٣ / شماره خبر : ٢٣٣٨١ / تعداد نمایش : 319

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج