صفحه اصلي > اخبار 
 


به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده

از خدمات سرپرست سابق پرسنل خدمات تقدیر شد

طی مراسمی با حضور مسئولین بیمارستان، از خدمات یک سال گذشته اعظم معینی معین آبادی، سرپرست سابق پرسنل خدمات تقدیر شد و مسعود جورابلو، کارشناس بهداشت محیط بیمارستان با حفظ سمت، مسئولیت خدمات اداری را عهده دار شد.

 به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده، دکتر محمد صیادنصیری رئیس بیمارستان، در این مراسم ضمن تشکر از زحمات معینی معین آبادی، گفت: قصد داشتیم بار اضافی که بر دوش ایشان است برداشته شود تا هر چه بیشتر بتوانند در حوزه تخصصی خود به عنوان سرپرستار کلینیک، فعالیت کنند.

 وی در ادامه ضمن آرزوی موفقیت برای مهندس جورابلو، افزود: با توجه به حوزه تخصصی و توانمندی‌های ایشان، امیدوارم به نحو شایسته بتوانند به وظایف محوله عمل کرده و در رفع کاستی‌ها اقدام نمایند.

 دکتر وحید دل‌شاد مدیر بیمارستان، در این مراسم ضمن تشکر از جورابلو برای پذیرش این مسئولیت، از زحمات و تلاش های معینی معین آبادی نیز قدردانی کرد.

 مریم ده‌بزرگی مترون بیمارستان با بیان مسائل و مشکلات بخش خدمات، از تلاش‌‌ها و خدمات سرپرست سابق پرسنل خدمات تشکر کرد.

انتهای پیام/
تهیه و تنظیم خبر: شاهی

 

1401/05/25 - ١٦:٣١ / شماره خبر : ٢٣٤٤٧ / تعداد نمایش : 406

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج