
با ابلاغ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛
دکتر سیدعلی حسینی، به عنوان " رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی " منصوب شد
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امروز (یکشنبه) طی ابلاغی، دکتر سیدعلی حسینی سرپرست دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی را به عنوان " رئیس " این دانشگاه منصوب کرد.
به گزارش وبدای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، متن کامل ابلاغ دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت به این شرح است: جناب آقای دکتر سیدعلی حسینی سرپرست محترم دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با سلام، پیرو ابلاغ شماره 100/1062 مورخ 1401/8/15 و با توجه به نامه شماره 1402/730/دش مورخ 1402/1/21 دبیر محترم کمیته منتخب تائید روسای دانشگاه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبه پنجاه و سومین جلسه کمیته مذکور، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی منصوب می شوید تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی و شرعی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمائید. امید است در انجام وظایف مربوطه موفق و موید باشید. انتهای پیام/
1402/01/28 - ١٤:٣٦ / شماره خبر : ٢٥٩٣٩ / تعداد نمایش : 217
| نام : | |
| ايميل : | |
| *نظرات : | |
| | |
| متن تصویر را وارد کنید: | |
