صفحه اصلي > اخبار 
 


با ابلاغ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛

دکتر سیدعلی حسینی، به عنوان " رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی " منصوب شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امروز (یکشنبه) طی ابلاغی، دکتر سیدعلی حسینی سرپرست دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی را به عنوان " رئیس " این دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش وبدای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، متن کامل ابلاغ دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت به این شرح است:

جناب آقای دکتر سیدعلی حسینی

سرپرست محترم دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی

    با سلام، پیرو ابلاغ شماره  100/1062 مورخ 1401/8/15  و با توجه به نامه شماره  1402/730/دش مورخ 1402/1/21  دبیر محترم کمیته منتخب تائید روسای دانشگاه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبه پنجاه و سومین جلسه کمیته مذکور، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی منصوب می شوید تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی و شرعی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمائید.

    امید است در انجام وظایف مربوطه موفق و موید باشید.

انتهای پیام/

 

1402/01/28 - ١٤:٣٦ / شماره خبر : ٢٥٩٣٩ / تعداد نمایش : 217

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج