صفحه اصلي > اخبار

بازگشایی اتاق عمل
جراحی توانبخشی در بیمارستان
انجام سه عمل جراحی توانبخشی در بیمارستان طی دو روز گذشته
پس از بازگشایی مجدد اتاق عمل بیمارستان جناب آقای دکتر لایقی رئیس بیمارستان به همراه تیم اتاق عمل به سرپرستی دکتر ستوده طی دو روز گذشته سه عمل توانبخشی جراحی دست انجام دادند .
1394/08/06 - ١٣:٤٥ / شماره خبر : ٧٥٠٣ / تعداد نمایش : 251
برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
| نام : | |
| ايميل : | |
| *نظرات : | |
| | |
| متن تصویر را وارد کنید: | |
خروج
