
جشن پایان سال در رفیده
قدردانی از پرسنل رفیده توسط ریاست و مدیریت بیمارستان
با حضور ریاست ، مدیریت و معاونین محترم بیمارستان جشن پایان سال در رفیده برگزار گردید و از کارکنان و پرسنل زحمتکش بیمارستان تجلیل بعمل آمد .
جشن باشکوه پایان سال در بیمارستان رفیده برگزار گردید و از زحمات پرسنلی که در طی سال گذشته در پیشبرد اهداف بیمارستان سهیم بودند از طرف ریاست بیمارستان تقدیر بعمل آمد .
1394/12/25 - ١١:١٣ / شماره خبر : ٨١٨٨ / تعداد نمایش : 270
| نام : | |
| ايميل : | |
| *نظرات : | |
| | |
| متن تصویر را وارد کنید: | |
