صفحه اصلي > اخبار 
 


جشن پایان سال در رفیده

قدردانی از پرسنل رفیده توسط ریاست و مدیریت بیمارستان

با حضور ریاست ، مدیریت و معاونین محترم بیمارستان جشن پایان سال در رفیده برگزار گردید و از کارکنان و پرسنل زحمتکش بیمارستان تجلیل بعمل آمد .

جشن باشکوه پایان سال در بیمارستان رفیده برگزار گردید و از زحمات پرسنلی که در طی سال گذشته در پیشبرد اهداف بیمارستان سهیم بودند از طرف ریاست بیمارستان تقدیر بعمل آمد .

 

1394/12/25 - ١١:١٣ / شماره خبر : ٨١٨٨ / تعداد نمایش : 270

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج