صفحه اصلي > اخبار 
 


به گزارش روابط عمومی بیمارستان رفیده:

مدیرکل دفتر مدیریت بیمارستانی و تعالی بیمارستانی وزارت متبوع از بیمارستان توانبخشی رفیده بازدید کرد

دکتر ماهر، مدیرکل دفتر مدیریت بیمارستانی و تعالی بیمارستانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان توانبخشی رفیده بازدید کرد.

در تاریخ سه شنبه 29 تیر ماه جناب آقای دکتر ماهر مدیر کل محترم دفتر مدیریت بیمارستانی و تعالی بیمارستانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به همراه جناب آقای دکتر اکبری کامرانی معاونت محترم درمان و توانبخشی دانشگاه علوم بهزیستی از بیمارستان توانبخشی رفیده بازدید به عمل آوردند .

 

 

 

 

1395/04/29 - ١٢:٢٣ / شماره خبر : ٨٨٠٧ / تعداد نمایش : 550

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج